(Reading time: 1 minute)

தண்டனை - முருகலக்ஷ்மி.M

பெற்றவர்களால் பிள்ளைகளுக்கு

                    அனாதை இல்லம்!

பிள்ளைகளால் பெற்றவர்களுக்கு

                   முதியோர் இல்லம்!

No comments

Leave your comment

In reply to Some User

Copyright © 2009 - 2024 Chillzee.in. All Rights Reserved.