(Reading time: 1 minute)

எச்சரிக்கை - கிருத்திகா

buds

மலர்ந்த பூக்கள்

காய்ந்து கிடக்குதது கீழே

மொக்குககலே - மலராதீர்கள் 

{kunena_discuss:779}

No comments

Leave your comment

In reply to Some User

Copyright © 2009 - 2024 Chillzee.in. All Rights Reserved.