(Reading time: 1 minute)

Chennai’s Rain Ravage 2015 - Gajalakshmi

Chennai flood 

Rain Rain go away!

Pain Pain all the way!

Begin Begin Loss everyway!

Aawin Aawin (Milk) no way!

Grain Grain (wasted on drowned areas) all the way!

Train Train (like big queue) Volunteers Bay!

Run Run flood-way!

Turn Turn (refresh) no longer delay!

{kunena_discuss:779}

No comments

Leave your comment

In reply to Some User

Copyright © 2009 - 2024 Chillzee.in. All Rights Reserved.