(Reading time: 1 minute)

குழந்தை - சுதாகர்

உன்னை தாயாக

பார்க்க தவறிய

நேரங்களில்

உன்னை என்

குழந்தையாய் பார்க்கிறேனடி......

No comments

Leave your comment

In reply to Some User

Copyright © 2009 - 2024 Chillzee.in. All Rights Reserved.