(Reading time: 1 minute)

கவிதை - பசி - நித்யஸ்ரீ

womb-to-grave

கருவறையில்

 

உணர்ந்தது

 

கல்லறையில்

 

உணராதது!

 

{kunena_discuss:779}

No comments

Leave your comment

In reply to Some User

Copyright © 2009 - 2024 Chillzee.in. All Rights Reserved.