(Reading time: 1 minute)

 

Merry Merry New Era 2014 

Warm welcome my new era

Earn ecstacy my new era

Adorn flowers my new era

Churn fun my new era

Hidden gloomy my new era

Darn Snags my new era

Turn evil to good my new era

Latern all of our life my new era

Welcome new year 2014

Merry Merry new era one and all !!!

No comments

Leave your comment

In reply to Some User

Copyright © 2009 - 2024 Chillzee.in. All Rights Reserved.