(Reading time: 1 minute)

 

* Have a Nice Day * 

Missing Missing Breakfast

Messing Messing Beautiful Day !

Eating Eating Too much

Erasing Erasing Ethiful Day !

Watching Watching More Television

Wasting Wasting Wonderful Day !

Surfing Surfing More Internet

Sacrificing Sacrificing Sweet Day !

Talking Talking Tremendously

Twisting Twisting Tasty Day !

Worrying Worrying Too Much

Wiping Wiping Worthy Day!

Thus....

Doing Doing Right Things

Getting Getting Good Day !!

And Always Have a Nice Day !

No comments

Leave your comment

In reply to Some User

Copyright © 2009 - 2024 Chillzee.in. All Rights Reserved.