(Reading time: 1 minute)

 

PANJA GIANTS

Let be like a sun, when u teach;
Let be like a ocean, when u learn;
Let be like a sky, when u help;
Let be like an air, when u get reputation;
Let be like a land, when u get angry;

No comments

Leave your comment

In reply to Some User

Copyright © 2009 - 2024 Chillzee.in. All Rights Reserved.