(Reading time: 1 minute)

பூமரேங் - சரளாதேவி

Bommerang Heart

என்னை தூக்கியெறிந்தும் 

உன்னிடம் திரும்பிட

பூமரேங் அல்ல நான் ...

 

{kunena_discuss:779}

No comments

Leave your comment

In reply to Some User

Copyright © 2009 - 2024 Chillzee.in. All Rights Reserved.