(Reading time: 1 minute)

மாற்றம் - சுமதி

Hapy and sad

துன்பத்தை நினைத்து

மகிழ்ச்சியை இழக்காதே!

காதலை நினைத்து

வாழ்க்கையை இழக்காதே!

சோதனையை நினைத்து

சாதனையை இழக்காதே!

தோல்வியை நினைத்து

வெற்றியை இழக்காதே!!

{kunena_discuss:779}

No comments

Leave your comment

In reply to Some User

Copyright © 2009 - 2024 Chillzee.in. All Rights Reserved.