(Reading time: 1 minute)
spiderWeb

கவிதை - ஒளிந்து கொண்டேன் - குணா

நான்

என்னுள்ளே

ஒளிந்து கொண்டேன்.... 

சிலந்தி வலையில்

சிலந்தியே

சிக்கிக் கொண்டதாக...

 

No comments

Leave your comment

In reply to Some User

Copyright © 2009 - 2024 Chillzee.in. All Rights Reserved.