(Reading time: 1 minute)

கண்ணீர்.... - இந்துமதி

kanneer

பகலிலே

பயத்திலே

மறைந்து நின்றவன்....

இரவிலே

துயிலும் 

நேரத்திலே

எட்டிப் பார்க்கின்றான்....

கண்வழியே

கன்னத்திலே

இறங்குபவனே....

என் கவலையை

கரைத்து விட்டு

போவாயா????

{kunena_discuss:779}

No comments

Leave your comment

In reply to Some User

Copyright © 2009 - 2024 Chillzee.in. All Rights Reserved.