(Reading time: 1 minute)

கவிதை - போதை - ஜான்சி

Drug-Addiction

போதை

 

போட்டதும் இறங்கியது

 

வங்கிக் கணக்கும்

 

வாழ்நாள் கணக்கும் 

{kunena_discuss:779}

No comments

Leave your comment

In reply to Some User

Copyright © 2009 - 2024 Chillzee.in. All Rights Reserved.