(Reading time: 1 minute)

 

நிலம் கையகப்படுத்துதல்   

 

எட்டி 
எட்டிப் பார்க்குது 
ஏழை 
ஏமாறத்தானே !!
 

No comments

Leave your comment

In reply to Some User

Copyright © 2009 - 2024 Chillzee.in. All Rights Reserved.